ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Nu börjar uppdateringen...

Vilat lite. Jag har inte glömt av bloggen, har bara blivit lite dålig uppdatering på senaste. Men nu sätter jag igång igen! Äntligen har jag fått mig lite jullov, men bara från skolan. Simningen däremot, ja, just nu är det hårdträning. Då är det extra skönt att sätta sig framför datorn när man kommit hem och drömma sig bort bland inspirerande bilder och möbler.

Jag börjar nu på ett annat tema. Den lilla bilden nedanför introduktions texten visar alltid veckans tema och det är bara att klicka på den. Denna veckans tema är 50-talet. Jag är nämligen helt inne i den stortens möbler, fast inte till 100%. Jag skulle inte kunna inreda mitt rum i enbart 50-tals anda... ;)

Nu skall jag först åka iväg in till stan och handla julklappar. Jag trodde att jag var ute i god tid, men jag har fortfarande 3 julklappar kvar att köpa. Börjar känna stressen... Helst när det är galet mycket folk inne i city. Men jag vet vad jag skall köpa, så jag slipper irra omkring iaf! hehe...

Blogginläggen rullar in på eftermiddagen! Det lovar jag! :)
Ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0