ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Clarion Hotell - Stockholm Skanstull

Hotell. Ännu ett hotell jag har bott på när jag har varit på tävlingar i Stockholm. Clarion är hotellet alla simmare pratar om, det ligger mindre än 100 meter från Eriksdalsbadet och därför väljer många klubbar att bo här. Första gången jag gick förbi hotellet var jag tvungen att smyga in för att kolla runt i lobbyn på dess fräcka design. Nu när jag har bott där ett antal gånger måste jag säga att det är helt klart värt pengarna...

Det finns inget att klaga på, Clarion har det. Frukosten är maffig, spat är riktigt grymt, rummen bekväma och finns internet. Ett av mina favorit hotell!
Betyg: S S S S S
image49
spa längst upp, riktigt härligt

Kommentarer
Dan

Hej, är det Clarion på Södermalm eller det där nya, Clarion Sign, som har spa med utsikten på bilden? Har bott på Södermalm hotellet tidigare, men inte sett nåt spa.. så tänkte testa Sign?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0