ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Engelska tapetmagasinet

image71
Larsen är en av de nya stjärnorna inom tapeter med innovativa och nya mönster. Roliga och annorlunda pryder de sin plats i hemmet, från flock till abstrakta mönster.


Tapeter ligger verkligen i tiden just nu- gärna stormönstrad med blad-, träd- eller jugendmönster. Tapethysterin har kanske lugnat ner sig något nu de senaste halvåret men innan dess var iaf jag helt inne i tapeter. Jag sprang runt i olika butiker och letade efter den perfekta tapeten. Inne på Engelska tapetmagasinet, blev jag som ett litet barn i en godis affär... Jag bestämde mig aldrig för en tapet, utan gjorde istället Projekt 6. Det smarta med det projektet är att du kan byta ut tyget när du vill istället, mycket enklare än att behöva tapetsera om när man tröttnar på mönstret.

Så jag tipsar er om: Engelska tapetmagasinet, på Västra Hamngatan i Göteborg,
som säljer tapeter, tyger och färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0