ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Fyndade Mongstad till halva priset...

Idag har jag som sagt varit på IKEA. Köpte mig äntligen spegeln jag har trånat efter i mer än ett år! Ni kommer heller inte tro era ögon när jag skriver att jag köpte den för halva priset... Tro det eller ej, men jag gjorde ett riktigt fynd när jag hittade en Mongstad spegel som var lite lagerskadad i "Fynd hörnan". Jag "tjänade" 400 kronor genom att gå in i den hörnan... Jag gillar läget!!

Såhär ser spegeln då ut.
Jag vet dock ännu inte vart jag skall ställa den, men det löser sig nog.
Nu har jag den äntligen!
image69

Kommentarer
Sandra

Vilket härligt fynd du gjorde!

2007-11-20 @ 01:23:57
URL: http://tjohalia.blogg.se
Cissan

Vilket fynd du har gjort!
Mongstad är snygg, jag hade också slagit till =)
Tack för besöket hos mig. Trevlig blogg du har!
Kommer tillbaka
kram

2007-11-21 @ 10:55:41
URL: http://www.dsign.blogg.se
Pim

Va kul jag stod faktiskt på jobb i helgen och tänkte på den där spegeln när en kund köpte den -att den var så snygg å att en sån skulle jag vilja ha=)

2007-11-26 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0