ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Mongstad spegeln

image35IKEA.
Spegeln Mongstad kostade från början 995 kr men numera är priset 845kr. Därför tänker jag slå till nu! 

Har velat ha den här spegeln en längre tid, men inte haft pengarna eller någon plats att ställa den på. Jag fick sett att Therez hade köpt en och ställt i sin hall. Så stilrent, passade otroligt bra! Jag önskar bara att jag hade en sådan bra plats att ställa den på, spegeln är lite stor (mått: 190*94cm). Fast jag köper den och sedan har jag planerat att ha den i hallen i min framtida lägenhet. Jag gillar att tänka framåt!

Det som är bra med den här spegeln är att den kan hängas horisontellt eller vertikalt. Även monteringsbeslag medföljer vilket förhindrar spegeln att glida på golvet om man väljer att luta den mot väggen. Den väger dock 30 kilo och jag undrar hur skall få hem den... Men det löser sig!

Kommentarer
Sofie

Den där spegeln är urläcker. Den ska inhandlas efter semestern :)

2008-07-20 @ 12:54:48
URL: http://suffeiruten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0