ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Selected Inspiration

image70Selected Inspiration.

På paradgatan Avenyn i Göteborg hittar du denna lilla butik / showroom. Här brukar jag fönstershoppa, och ibland vågar jag mig in och kolla runt lite mer. Det finns så otroligt coola saker här inne, jag skulle vilja ha det mesta! Men det är lite för dyrt för min plånka... Deras otroliga oljelampor, wow säger jag bara.

Så jag tipsar er om: När ni går på Avenyn i Göteborg, besök denna butik och inspireras!


Kommentarer
Frida

Synd man befinner sig FLEEEERA mil från GBG då :(

2007-11-23 @ 22:27:11
URL: http://frida07.blogg.se
Hanna

Tack så mkt för kommentaren och kul att du gillade bilden:)tog faktiskt fotot inne i en kyrka:P

2007-11-24 @ 23:27:23
Katarina

Hej,



Du har en mkt trevlig blogg, intressant läsning.

Jag måste bara får rekommendera dig en hemsida som har mkt trevlig inredning.

www.fakirtrendyhome.se



Jag har själv anlitat killar där för ett uppdrag, blev kanon. Dom kan sin sak!

Sen har jag även handlat av dom till mitt nya hem, man har verkligen fått all den service man kan tänka sig.



Vill gärna sprida lite posetiv energi kring deras företag och glädje dom sprider.



Ha en toppen sommar!!



/Katarina

2008-06-03 @ 15:11:12
URL: http://www.fakirtrendyhome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0