ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Deadgood hängare

image22Design. Vad som verkligen får mig att dregla är glossiga, coola, och "kreddiga" design tidningar. Jag låser in mig i mitt rum så att ingen kan komma åt mig o min tidning och vårat förhållande... Kan ägna flera dagar åt att bara titta på bilderna i tidningen. Att bara titta på bilderna är som vad jag kan tänka mig det är för en kille att titta på porr.

Dessa otroliga hängare kan finnas på Deadgood. Jag skulle ge allt för att få ha dom i min hall, tillsammans med min spegel som jag äntligen bestämt mig för att köpa. Wow, jag kan bara fantisera om hur bra mina jackor kommer att göra sig på hängarna. Men det är lite skrattretande, sådana här coola saker finner man verkligen inte på DesignTorget eller något ställe i stan, utan bara i cyberspace... Jag vågar inte beställa från internet, då man aldrig vet vad frakten kommer bli. Så dessa hängar får leva kvar i min fantasihall...
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0