ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Inredningstidningen Hus & Hem

image125Hus & Hem. Jag som inredningstokig håller den här tidningen nära hjärtat, det är ett självklart val för mig att köpa den här tidningen.     Tidningen med stort T - då Hus & Hem firar 20 år! Jag var tvungen att köpa den extra stora tidningen och det fanns många intressanta saker med. Det är alltid lika roligt att läsa om hemma-hos-reportage med ritningar, gör det själv-idéer och härliga bilder med inspirerande inredningar. Självklart har de även konkreta råd och praktiska tips om allt från skorstenen till grinden. I det här numret hade de flera sidor med exempel på hur det blir snyggast när man hänger tavlor! Det tyckte jag var riktigt intressant, men jag är dock ingen tavelmänniska... Men det finns alltid något roligt att läsa om i den här tidningen, kommer fortsätta köpa den i all evighet ;)

Kommentarer
Sandra

Jag har inte läst Hus&Hem, men nu har jag varit med i en kampanj som Milda har. Om man köper två av deras produkter i gräddhyllan så får man tre tidningar av just Hus&Hem. Sitter föresten nu och klurar på din utmaning! Kramar Sandra

2007-12-06 @ 12:31:27
URL: http://tjohalia.blogg.se
Sandra

Nu har jag gjort din roliga utmaning! Kram Sandra

2007-12-06 @ 19:53:57
URL: http://tjohalia.blogg.se
Hanna

Uppdatera oftare! Gillar ju din blogg.

2007-12-17 @ 00:57:20
URL: http://attvarahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0