ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Välkommen till min inredningsblogg!

Välkommen!
Mitt namn är Elin och jag går fortfarande samhällslinjen i gymnasiet. 

Vad tycker jag om?
Jag som inredningstokig köper kanske minst tre stycken inredningsmagasin i månaden, besöker inredningsaffärer och alla fina inredningsbloggar frekvent! Det går inte en minut utan att jag analyser och försöker styla om mitt rum, gör upp ritningar till mitt framtida hus och tittar igenom bilder på hemsidor. Det är alltid lika roligt att läsa om hemma-hos-reportage med ritningar, gör det själv-idéer och härliga bilder med inspirerande inredningar. Jag tar ofta till mig råd och praktiska tips och bygger gärna saker själv. Kom gärna med tips på roliga projekt, det uppskattas!

Vad vill jag bli när jag blir stor?
Den frågan har jag ett svar på. Inriktningen är inredning. Jag hoppas på att bli inredningsstylist, sedan kanske så småningom läsa vidare till inredningsarkitekt och därifrån ta steget längre och koncentrera mig på att bli mäklare.

Vad skrivs det om på StylistBloggen?

På denna bloggen skriver jag om sådant som inspirerar eller berör mig främst inom inredning, design och arkitektur. Jag hoppas även att jag får plats med att visa upp egna fotografin i mitt galleri.

Maila mig gärna på [email protected]!
Skriv gärna i Gästboken!

Kommentarer
Sandra

Inredning är riktigt roligt och aldrig blir man less för man kan variera i evigheter. Vad härligt att du kommer att satsa på ditt stora intresse, det kommer bli spännande att följa din blogg. Kram Sandra

2007-11-06 @ 22:40:14
URL: http://tjohalia.blogg.se
Malin

Vad kul med en till blogg man kan följa:)

Kram och lycka till med bloggandet!

2007-11-06 @ 22:47:41
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0