ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Tesil blomma - Audrey

image85
Tesil. Här hemma dricks det mycket te må jag lova. Mest är det mamma som köper och dricker... Senast köpte hon något speciellt te i Norrland... Så jag tror jag skall köpa te till mamma i julklapp, bland annat... Den här fick hon förra julen av hennes syster. Min moster är verkligen påhittig och visst är det den fräckaste tesilen du har sett! De säljs lite varstans nu för tiden. På Bluebox säljes dom i flera olika färgvarianter, för 150 kr styck.

Kommentarer
rocketqueen

De där är så läckra! Och så lätta att diska... jag är väldigt praktiskt lagd så jag älskar sådant! Helt annorlunda än de där metallsilarna som tar evigheter att få helt rena.

2007-11-28 @ 15:14:30
URL: http://rocketqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0