ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


a la Johnnie & Mattias...

image129

Bokhylla. En sådan här liten bokhylla måtte man väl ändå kunna banka ihop alldeles på egen hand a la Johnnie & Mattias. Jag gillar att ha saker som ingen annan har, så egentligen vet jag inte varför jag köper möbler från IKEA... Fast det är ju för att jag är en fattig student... Jag skulle verkligen vilja ha en egen verkstad - där jag kunde banka ihop sånna här hyllor alldeles själv! Undra bara vilket som är dyrast; att köpa färdiga bokhyllor, montera upp själv från IKEA eller bygga en egen...

I senaste Roomservice byggde Johnnie & Mattias en bokhylla. Jag skall försöka hitta bilder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0