ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Inred romantiskt

Romantiskt
Något gammalt, något nytt, något lånat? Den romantiska stilen är en inspirerande blandning av handplockat, vintage och nytt. Vitmålade möbler, blommönstrade tyger och mjuka pasteller öppnar för ljuset och skapar en somrig atmosfär året om.

image100

I Mio's katalog 2006 kunde man hitta den här bilden. Jag blev mycket inspirerad av den katalogen, riktig bra inredningstidning. Det fanns så många tips och fina bilder. Jag kunde inte lägga den ifrån mig!... Jag längtar så nu tills det kommer en ny. Ikea-katalogen är min bibel, skulle aldrig kunna tänka mig slänga någon av dessa kataloger...

Jag kan även tipsa om en bok Stilrent och romantiskt, jag har inte läst den, bara om den på internet. Den verkar bara himla mysig om jag får säga det... En bok att drömma sig bort med!

Kommentarer
Anna

I love romantisk stil på inredning. Sambon är inte riktigt lika förtjust i det..men jag får bearbeta honom ;)

2007-11-30 @ 15:27:42
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Helen

Sannslöst nog så har jaginte Mios katalog! Måste skaffa den... genast!

2007-11-30 @ 15:28:15
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0