ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Jag vill ha snö, så jag kan göra snöänglar...

Äntligen fredag. Nu kan jag ägna en hel helg åt att blogga, hihi... Jag har ju inget speciellt bestämt, men jag kan inte sitta inne hela helgen fastän det hade varit härligt. Det blir kanske en julklappsrunda igen, men innan jag beger mig ut på en sådan måste jag skriva en lista för att bocka av - så rundan inte slutar med kassar med saker bara till mig...

Igår länkade jag till massvis av underbara bloggar, jag bara älskar att smyga runt på inredningsbloggar och inspireras. Så har du en inredningsblogg är du säkert länkad, om inte - hör av dig! :]

Vad skall Du hitta på för mysigt i helgen då?

Kommentarer
Cissan

du får gärna länka till mig om du vill. Jag har slängt in dig i min lista. Du hade dessutom många bloggar jag inte kände till, så skoj med lite nytt =)
Ha en trevlig helg

2007-11-30 @ 13:32:18
URL: http://www.dsign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0