ELLABELLA  HOMESTYLING VECKANS TEMA


Ljusstakar från Hemtex

image58
Ljusstakar. Dessa ljusstakar köpte jag förra vintern på Hemtex. Kommer inte ihåg vad de kostade men de var inte så väldans dyra. Jag tror faktiskt de finns kvar i sortimentet. Jag gillar dem mycket, passar så himla bra i min bokhyllan. Kanske något man kan ge bort i julklapp, jag tror de finns i färgerna guld och rött med! Ja, vad vet jag... Jag vet att de verkligen suger åt sig damma, och de är inte roligt....

Och jag vet att det snart är läggdags...

Kommentarer
S.A.N.D.R.A <3

Söta! :D

2007-11-17 @ 22:40:37
URL: http://eyeliner.blogg.se
Emma

Fina ljusstakar! Damm syns direkt, framför allt när man har en lampa som lyser på! Men vem har inte lite damm i hörnen? Det finns roligare saker att lägga sin tid på än att damma i tid och otid! /Emma

2007-11-17 @ 22:49:59
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0